_aydanyldzz Merhaba 17 haftalık hamileyim ama sanki hiç hamile gibi değilim korkuyorum bebeğe bişey mi oldu diye sürekli doktora gidip kalp atışını duymak istiyorum sizde böylemisiniz napıcam bilmiyorum bu korkuyla
Dilaraanl _aydanyldzz canım bende 15 haftalıgım benimde hic belirtim yok bazı hamilelikler böyle geçiyor 😌 kanama olmadıgı sürece sıkıntı olmazmış. İcini ferah tut
Asfdg _aydanyldzz 16+2 yim benmde aynı şekilde sadece sabahları biraz bulantım oluyo enerjim de çok yerinde 2. Trimester bize iyi geldi sanırım 😊
mrsperaa _aydanyldzz benimde aynı çok şükür gebeliğimin başından beri hiçbir belirtim olmadı ama bu benimde arada korkutuyor tedirgin ediyor içinizi ferah tutun 🌼
catandgirlmom _aydanyldzz böyleydim sürekli korkuyordum iyi mi diye, 18+3 te hissetmeye başladım minik kızımı içerde pır pır 🌸 allahım saplıkla kavuştursun hepimizi ❤️ Hissettiğimden beri korku kaygı baya azaldı..
Dilaraanl Valla benim en başından beri hiç belirtim olmadı öyle baş dönmesi bulantı kusma vs cok rahat geciyor cok sükür
_aydanyldzz Dilaraanl benimde belirti hiç olmadı kusma mide bulantısı baş dönmesi sadece arasa bel ağrısı o kadar o yüzden olumsuz şeyler okumak istemiyorum ama engel olamıyorum 3 tane kayıp olunca her hafta göredim geliyor bebeği sağlıklı mı kalp atışı var mı diye
Asfdg _aydanyldzz bazen bana da oluyo sonra diyorum doğacağı varsa rabbim doğmasına izin verecekse doğar diyorum
Dilaraanl _aydanyldzz inan bende de yok. Bazen bende endise ediyorum gün sayıyorum kontrol gününe ama sol tarafımda böyle gıdıklanma gibi bisey hissedince ferahlıyorum. Kanama olmadıgı sürece sorun olmadıgını söyledi doktorum
06Seyma-06 Bende aynıyım. Birde üstüne doktor 4 hafta sonraya randevu verdi ve kesede su kalmamış dedi çok su içmen lazım dedi. Neden böyle oldu dedi yolun başındayız ileri haftalar olsa keseye su enjekte ederdik dedi çok tedirginim ne yapacağımı bilmiyorum
cileklipastasever 06Seyma-06 merhaba saniyorum bu sivinin artmasi icin havuc suyu oneriliyordu bir arastirin isterseniz🌸
06Seyma-06 @Dilaraanl cidden bende öyle artık geceleri zaten uyuyamıyorum idrara çıkmaktan üstüne de sürekli su içiyorum. Korkuyorum birde sürekli hastaneye gitmek istiyorum
ozi086 Bizde 17 olduk bu hafta ama ben 2 haftadır rahimde kasılma sebebiyle yatıyorum ☹️ pztsi günü kontrol var iyi şeyler duymaya ihtiyacım var ☹️
1aysenurrr _aydanyldzz Bizde bugün tam 17 haftalık olduk ve kaç gündür bende aynı düşüncelerdeyim inan karnım çok çıkmadı hareketlerini de hissetmiyorum daha.2 hafta önce doktorum bir sıkıntı olmadığını söylemişti ama ne bahaneyle doktora gitsem de görsem diye içim içimi yiyor🙈
_aydanyldzz 1aysenurrr aynı ben her seferinde bişey buluyorum sırf bebek sağlıklı kalbi atıyor desin diye
Asliormanci _aydanyldzz hissedeceksiniz yakında ve çok güzel balayı dönemine gireceksiniz bende kaygı bozukluğu vardı ona rağmen bebek hareketlerini hissetmeye başladım tüm kaygılarım gitti ❤️