Ayyy günlerdir bekliyorum acaba doğru mu hissediyorum içimde hareket var resmen. Ama buraya yazılanlar gibi değil mesela damar atıyor gibi diyen var kelebek kanadı gibi diyen var balık yüzüyor gibi diyen var gaz hareketi gibi diyen var. Hiçbirine benzemiyordu. İçimde sanki eliyle vurdu gibi oldu. Sonra eli yada ayağıyla karnımı kaşır gibi çizgi çizgi hareket etti. Parmağımla bastırdım karnıma hafif tekrar hareket etsin diye. Yine vurdu tepki verdi gibi resmennn. Göbek deliğimin bir tık altında hissettim. Ay çok güzeldii. Bebek hareketi mi bu şimdiii 🥹