Deletedmom434 ben 2014 yılında tetanoz aşısı olmuştum topuğuma çivi batma şüphesi için. 5 yıl etkisi var diye duydum Ama tetanoz aşısı için 3-5 dozdan bahsediyorlar onu anlayamadım doktoruma söyledim olayım mı diye gerek yok o zaman dedi ama tek dozdu benim olduğum aşı kafam karıştı o yüzden 🤔 şimdi napmalıyım