Merhaba, aklıma kendi hamileliğim geldi normalde adetime 1 hafta kala göğüs hassasiyetim olurdu ama o ay 11 12 gün önceden ağrımaya başladı çok garibime gitmişti hemen ardından da idrara sık çıkma ve sıkışma oluyordu. Sabırlı olun inşallah hayırlı haberi alırsınız