guzelanne01_ aynen öyle gerçekten doğru insan tam bir doktor doğuma kadar aynı doktoru ee tabi durumlar belli fiyat açısından da uygun istiyoruz. Benim ikinci hamileliğim baya sıkıntılıydı doktorlar oradan oraya gönderdi onun için gitmediğim doktor kalmadı.