Ensar Sabah beşten beri sancilarim var ama 5 dk bir degil bazen 10 dk da bir bazen yarim saate bir ama dayanalilacak gibi aama cok agriyor ikinci gebeligim bes dk da bir olmasini bekliyorum hala evdeyim neden boyle oluyor acaba dogum yakin midir 38+5 gunluk olduk bugun
nilly Ensar doğum başlıyor olabilir. Zaten ikinci doğumlar daha hızlı gerceklesiyormus diye duydum. Çok da evde bekleme ağrılar şiddetli mı.
nilly Esin hemen gelip hemen goturebilcekmi hastane yakın mı. Yanı öyle beş on dakka da yetisebilcek bi mesafedeysen falan bekle de, uzak sa ya da esin gelene kadar zaman geçecekse falan çok oyalanma nolur nolmaz. Benim de 38+2 Ve ikinci bebek. Korkuyorum o yüzden.
Ensar Dogurdum cok sukur hastaneye geldigimde 6 cm islemler falan yaparken 8 cm buldu birazda catalda bes dk falan bekledim dogdu sagol sizede allah razi olsn