Merhaba hanımlar biz 20+4 haftalık olduk bebek hareketlerini çok değil ama arada bir hissediyorum bazen içimde gezişini hissediyorum basende maksimum 3 kere aynı anda minik tekmeler atıyor 😍🙈 tekme attığında rahimde de bi hareketlilik hissediyorum normal mi ? Siz hissediyor musunuz bu haftalarda bebeğinizin hareketlerini her gün falan ?