Mrym9355 Kızlar 31 haftalık hamileyim bugün bi halsizlik hafif ateş hiç halim yok bütün vücudum ağrıyor varmı böyle yaşayan benim gibi acile gitmeyi düşünüyorum daha kötü olursam
fundakpr Doktora gitmeni öneririm, geçen hafta rahatsızlandım ateşlendim, doktorum ateşin tehlikeli olduğunu ve aksatılmaması gerektiğini söyledi 🙏 Çok geçmiş olsun ❤️
Buse-krs Ben 5. Ayımda korona geçirdim yüksek ateşli git bir doktora görün genelde parol veriyorlar ama belki enfeksiyon vs varsa antibiyotik de verebilir kontrol ettirmende fayda var