Tugbazdmr 27.12.2022 beta hgc 36.46 30.12.2022 232.2 05.01.2023 1702.0 Sizce değer yükselmesi nasıl kimyasal bey dış gebelik değildir demi ? İlk gebeliğim korkuyorum biraz çevremden çok yorum geliyor üzülüyorum yarın doktor kontrolüm var ilk kez gideceğim
Edafmo Tugbazdmr bence artışın gayet güzel. 2 günde en az 2 kat artması beklenir sizin de artmış zaten 🥰
Edafmo Tugbazdmr hamilelikte çevreye kulakları tıkamayı öğren erkenden canım. Bende çok dinledim beni yıpratmaktan başka bişey olmadı o yüzden sen kendine odaklan 😚
Tugbazdmr Edafmo kesinlikle herkes bir şey söylüyor teşekkür ederim haklısınız kimseyi takmamak lazım