Yasemin9 Merhaba biri kız biri erkek ikizlerim olacak kız için Asya düşündük uyumlu erkek adı bulamadık önerileriniz varmı
noluyosanagenemiross Benim kızım olacak adını Miray koyacağım. Miray & Kutay düşünürseniz güzel olur ☺️
Yasemin9 Cayvarmiya bende çok istedim ama kocam aa saf diye dalga geçerler çocukla diye koydurmuyor 😂