Firuzeeeee Belden uyusturmali sezeryan oldum 2. Gün ağrı var normal mi gülmek dikişlere zarar verir mi
emirtosveannesi Firuzeeeee e tabiki normal Bi ameliyat geçirdiniz benim 14 gün oldu hala acı ve ağrı var öksürürken falan ozellikle