Yagmur_277 HD1- geçmiş olsun ben yıllardır böbrek sorunuyla uğraşıyorum gebelikte de arttı hiç bir ialç kullanmadım bok su içiyorum ağrısınada dayanıyorum çünkü çok alıştım normalleşti benim için ama zor bir durum allah hepimizin yardımcısı olsun
Ayseas1 İlaçlarımı değiştirdi doktor öyle geçti enfeksiyondan olmuştu bende ama inanılmaz bir ağrıydı
Ayseas1 HD1- ilk sağ arka ağrıtmıştı ikinci gün solda başlamıştı doktorum kum döküyor olabilirsin dedi enfeksiyon için kullandığım ilaçlardan sonra iyiyim şükür
Cubukmakarna Arka sagdan girmisti agri cok fenaydi. Neler yaptilarsa gecmedi 2 serum yedim 2 igne anca gecmisti. Parol ic agirdikca demisti doktor. Pek birsey yapilamiyor malesef
Dlnkle Cubukmakarna kum döküyo olabilirmisiniz benim ağrıyordu yanlardan idrar testi verdim kum döküyomuşum
HD1- Dlnkle idrar testi verdim temiz çıktı. sag taraf ozellikle uzaninca batma hissi oluyor yuruken falan da anca sol tarafa uzanicam öyle geçiyor hiç kıpırdamam lazım binevi. Sizde öyle miydi
Dlnkle HD1- evet yapıyor idrarda kristalleşme var kum döküyorsn dedi direk doktor yanlarım ağrıyodu çol uzanınca uzun süre yatamyodum
Cubukmakarna HD1- e taş vardı:) biliyordum zaten taş olduğunu. O ara çok kızılcık suyu içtim.yerinden oynattı sanırım.
HD1- Yagmur_277 bende sağ taraf ağrıyor hatta üstüne yatamıyorum bile. İdrar tahlili temiz çıktı hiç anlamdim. ama tas veya kumdan supheleniyorum..
Yesilerik Ben de böbrek ağrısından ölüyorum 34+6 haftadayız. Hastanede yattım ağrı da değil bıçak saplanıyor resmen nefes alamıyorum. Tüm batın ultrasonda böbrek genişlemesi görüldü bebek baskı yaparmış o yüzden olurmuş doğumdan sonra geçermiş ☹️