Gizem1812 Benim de olmuştu progestan verdi dinlen bol su iç demişti doktorum. Genelde bebeğin plesentası aşağıda olduğu için oluyor kanama, bebek büyüdükçe plesenta yukarı çıkıyor ve kanama geçiyor. Ben doktorun dediklerini yaptım kanamam geçti sonra ilacı bırakmıştım hatta fakat 12.haftada tekrar baş gösterdi bu durum. Biraz kendimi yormuştum üst üste o gece kanamam oldu apar topar gittim hastaneye çok korkunçtu Allah kimseye yaşatmasın gerçekten. Şükür ki kanamam geçti ama hala progestan kullanıyorum 20.haftadayım