Dilk1212 Sedanur97 Avicenna sertan beye gidiyordum çokda memnundum artan fiyatlardan dolayı medipole geçtim bugün
Tiiffany Sedanur97 güneye gitmeyinde nereye giderseniz gidin 😀 güneye gitmek isteyenler kasap’ada gidebilir 😂😂 bi farkı yok
Tugbayildiz21 Sedanur97 medipole gidiyorum Emine Zeynep hocaya çok çok memnunum muayene 720 oldu Yılbaşı zammında ama doğum fiyatlarını henüz sormadım güncel
ilkin23 merhaba bende esenler de oturuyorum avicenna da ayfer hanıma gidiyorum çok memnumum çok güleryüzlü ilgili bir doktor bence 4 doktor değiştirdim ama bunda doğum yapacagım
Sayansi ilkin23 esenler medipol erol arslan kesınlıkle değer radyolog değil perinatolog hemde ısının ehli
Dilk1212 selinsmother doktoruna göre değişiyor opr olanlar 6 900 doğum yaptım pazartesi günü 5.800 Zübeyde aytufanda