Merhabalar,
7+5 gebeyim, ilk gebeliğim 2 gün önce bebeğimizin kalp atışını duyduk. Fakat gebelik kontrollerimde rahimde perde görüldü. Boyutu vs belli değil. Bu süreç içerisinde çok az lekelenme şeklinde 2 defa sadece pembemsi kan geldi çok şükür bebeğimiz sağlıklı. Takviye ilaçlar ve Progestan kullanıyorum. Rahimde perdesi olup süreci sağlıklı sonuçlanan var mı ? Gebelik halinde zaten müdahale edilmemiyormuş keşke hiç öğrenmeseydim en azından stres yapmazdım 🥹