Cdem21 Bende kabızlık problemi var bebeğimde aşırı gazlı aktar bu çayı vermiş ama üzerinde emziren anneler kullanamaz yazıyor içersinde meyankökü sinemaki rezene anason varmış götürüp iade edeyim mi içeyim mi
Yesim52 Cdem21 bu tarz bitki çayları doktor onaysız asla tüketmeyin.. Saydığınız bitkileri gebeler ve emzirenler tüketemiyor. Kabızlık varsa kayısı yiyin kefir için prpbiyotik yoğurt yiyin activia marka.. Cok iyi geliyo
zehraKr Cdem21 sabah açken kayısı yiyin ustune su için kesin ishal olursunuz.Gun içinde yemeye devam edin en azindan kayısı sağlıklı bir meyve böyle belirsiz şeyleri içmeyi doğru bulmuyorum
Yesim52 Cdem21 kayısıyı normal yiyebilirsin.akşamdan 1 bardak suya kayısı koyup sabah suyunu içip meyvesini yiyebilirsin
Cdem21 Yesim52 zehraKr Crescent96 teşekkür ederim bide sabah aç karnına yiyim dediğiniz gibi inşallah fayda eder o çayıda geri iade ettirdim ne olur ne olmaz diye
Crescent96 Anason ve rezeneyi emziren anneler kullanabiliyor ama diğer bitkiler hakkında bilgim yok.. Doktorunuza danısın bence ☺️