glsmkll vallahi canim kasılmamı bilmiyorum ama belimden kasiklarima vuran bi agri var gün 2-3kere oluyor dayanilmayacak kadar degil ama rahatsiz edici bir agri. Daha nst ye grmedim hic. Haftaya dr kontrolum var ozaman grerim herlde.. bel ağrim var baya şiddetli belim 2ye ayriliyor gbi. Onun haricinde baska problemimiz yok sukur. Sizin durumlar nasil. Bebiş nasil siz nasilsiniz 🤗