Hanımlar 4 gündür işkence çekiyorum. Yanma gibi ağrı gibi yürüdükçe oluyor ara ara geliyor anlık ama beni mahvediyor. Sırtıma vuruyor ağrısı ve kasıklarıma.
Gece acile gitim dayanamayıp serum fayda etmedi, gaviscon ve renni de fayda etmiyor. 17 aylık oğlum var ilgi gösteremiyorum bu yüzden. Dik duramıyorum. Bu sabahta çok özür dilerim ama yoğun bir ishal yaşadım. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu hiç? Midem kanıyor sanki tahlillerim ve bebeğim gayet sağlıklı doktoruma mesaj attım fakat yoğunluktan dönemedi. Dayanacak gücüm kalmadı gerçekten
Süt, elma, soda herşeyi denedim bu arada.