Ervaninannesiii Selam kizlar 29 haftalık hamileyim idrar yollarında çok fazla değil ama enfeksiyon varmış doktor üromisin ve trivag verdi kullanan var mı acaba ilaç kullanmaya korkar olduk 😇
2022bebeki Ervaninannesiii Doktorunuzdan daha iyi bilecek biri var mi burda sanmıyorum..neden korkuyorsunuz
Tugba0133 Ervaninannesiii geçmiş olsun bende trivag ve enfexia kullandım çok rahatladım şükürler olsun
Ervaninannesiii 2022bebeki tabiki doktor daha iyi bilir ama insan hamileyken 2 kere düşünüyor hamilelikte ilaç kullandı bebeğinde şu hastalık oldu su ilacı kullandı böle oldu diye etrafımızdan duyduk yani o yüzden biraz daha detaylı düşünüyoruz ve üromisin bir antibiyotik diye yazıyor
2022bebeki Ervaninannesiii Enfeksiyon emin olun bebeğe daha çok zarar veriyor. Geçen haftada ben bu sebepten farkli bir antibiyotik kullandım . Yalanci sancilarimin çıkmasına sebep olmuştu yürüyemiyordum kasigima baskidan . Şifa olsun size de
Babytwo2 Esrauysal taharet suyuna mı katıyorsun . İçerdeki enfeksiyonu pek çözmez gibi ya , önleyebilir tabi ama . İçiyorsan onu bilemem
Esrauysal Babytwo2 kaynanmis suyla karıştırıp onunla taharetleniyorum bol bol harici su kullanmıyorum