Minikmucizelere aynen öyle canım benim çok dua ederim senin için de 🙏🏼 rabbimin bir bildiği vardır ben düşündüğümüz zaman hemen hamile kaldım doğumum hiç istemiyordum ama suyum geldiği için sezeryan oldu ameliyat sırasında bir öğrendim ki çikolata kistlerim varmış emzirmeyi bırakınca tedavi olacağım çok şanlısın bebeğiniz olmuş dedi doktor hiç bilmiyordum rabbim bize onu nasip etti doğumumu da sezeryan olması vesilesiyle kistlerimi öğrendim yani allah herşeyi bir düzene göre veriyor yaşatıyor senin de bebeğinin hayırlı zamanı bellidir içini ferah tut ❤️