femme NURVaqif sağlıgıyla kucagınıza alın :) bızde 12+5 olduk dun doktor soylemedı .sss göremedı herhalde
NURVaqif femme inşallah çok teşekkür ederim canım 🥰 Ben müayineden önce çikolata 🍫 yedim onun tesiri olmuş belki de kendisini gösterdi minik 😁 inşallah tez zamanda siz de görürsüz bebişler iyi olsun yeter tabi🙏
mommysss1 Mustafayigitvebeytugannesi https://www.hizliresim.com/fn3ze4h Bana da yorun yapar mısınız 🤗