Linaa90 nasıl çektirmedi doktor ya şimdiye çektirmesi lazımdı bana çatlatma iğnesi yapılmadan önce film istendi uzun zamandır çocuk olmuyor diye. Doktoru değiştir bence 😕 Acı konusuna gelince de ben tıp fakultesinde eski tip aletlerle çektirdim anestezisiz bana göre öyle çok ağrı olan bir işlem değil alet takılırken biraz ağrı oldu bir de ilaç verilirken sızı oldu kendini kasmaman lazım işlem yapılırken adet sancısınin biraz üstü geldi ama bende birşey çıkmamıştı onun için de olabilir tüpler kapalı olunca sancı olabilir belki.