Kızlar size bi sorum olacak ben 18+1 günlüğüm ama 16. haftadan beri bebeğim aynı pozisyonda duruyor ve hiç cinsiyetini göstermiyor hep aşağıda duruyor bacakları ve kalçası hareket de etmiyor kalp atışlarını falan dinliyoruz ama nedense pozisyonunu hiç değiştirmiyor ben pozisyonunu değiştirmesi için bişey yapabilirmiyim bu arada çikolata ye git diyecekseniz onu yaptım tok gittim ve bi tablet çikolata yedim bana mısın demedi😭