Bugun kontrole gttım çerkezkoy irmet hastanesı bır ay önce muayene 300 tl verıodum ındırımlı normallde 350 bugun 500 tl ındırımlı 427 dıyımce esımle bıze bı kal geldı dedık bır ay önce 300 verıodum demezmı 3 gun önce zam geldı dogumu sordum 6500 du oda 9500 olmus ındırımlı 8700 ne zaman dedı hazıran dedım daha zam gelır ara ara sorarsın demezmı kadın ya daha asgarı ucret zammını almadık bu ne bıde ıkı defa zam geldı bı yılbasından önce bıde yılbası sonrası Allah yardımcımız olsun valla ne yapıcaz bılmıom