Ftma4646 Arkadaşlar geçen ayın 19 una ikili tarama testi için kan vermiştim. E nabizdan bakıyorum halen çıkmamış neden olabilir.gittigim hastane özel hastane.
Tubatgn Ftma4646 Bazı özel hastanelerin sonuçları e nabıza düşmez. Kendi sitelerinden öğrenirsiniz. Ya da sonuç almaya gittiğinizde doktorunuz söyler.
Ftma4646 Tubatgn aynı hastaneye arkadaşımda gidiyor onunki e nabizda çıkıyor 2 ay önce yaptırdı o.bugun doktoru aradım çıkmış hastaneden.yarin bidda arim
Tubatgn Ftma4646 Mesela benimde gittiğim bir hastane var bazen düşüyor sonuçlar bazen düşmüyor. O hastane ile ilgili bir durum canım.