39+6 yiz. Gece hic uyumadim desem yeri 2:30 da uyandım sancım yoktu sabaha kadar uyuyamadım. Saat 11 den bu yana düzensiz şekilde kasıklarıma sancı giriyor ve büyük abdeste çok sık gittim. Bazi sancılar hafif bazıları çok keskin ve uzun acaba geliyormu kızım. İlk dogumumda suyum gelmişti gece ve sancılar belime girmişti bu sefer böylemi olacak bilemedim. Bel fitigimdan dolayı sancilar bacağıma vurduğu icin epidural yapılmıştı o yüzden kasiga giren sancı nasıl oluyor ayird edemiyorum. Pilates topunda daire cizdikce sancı dahadafazla geliyo ve sırtım felaket ağrıyor