Shedaay Merhaba anneler🌸 Gebze Merkez Prime Hastanesinde doğum yapanlar hastanenin oda süslemesi nasıl, memnun kaldınız mı?
Bayanisgci Merhaba bende orada doğum yapacağım nasipse 2 haftam var. Geçen hafta kontrol için gittiğimde fiyat aldım 750 liradan başlıyor dediler ama yaptıkları süslemeler çok basitti asla o paraya değmez bence