Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim önceki süreçte baska ilde doktora gidiyordum bir akşam muaynesi ile ilknur hanıma tesadüfen gittim adını burda görüyordum önerilerde bende ilk gidişimdi memnun kaldım ve bu ay detaylı ultrasona yönlendirdi kendisine tekrar bir ay sonra gitmemi söyledi böylelikle doğuma adım adım yaklaşmış oluyorum ikinci gebeliğim aradan 10 yıl geçti ama korkularım başladı ilkte hiç birşey bilmeden başına gelmesi daha kolay gibi ama şuan bilerek beklemek beni korkutuyor ilk gebelik normal doğumdu buda muhtemelen öyle olucak varmı ilknur hanımda doğum yapan sezeryan veya normal ilgisi nasıl gece olduğunda kendimi geliyor ilgileniyormu korkularım çok bilgilerinizi paylaşır mısınız olumlu yada olumsuz🙏