Elif4334 minik18 bende uzun süre kullandım güzel doğal ama kıyafetleri eskitiyo ya rengi falan soldu onunla yıkadığım kıyafetlerin şimdi 8 aylığız omo kullanıyoruz çünkü çıkarmıyo lekeleri hiç
ada1180 minik18 ben yıkadım cnm çok memnunum hiçbi kimyasal yok gönül rahatlığıyla alıp kullanablirsin
nilly minik18 ben ilk oğlumda roxy kullanmıştım hep. Bazen sabunlu kaliyodu o zmn tekrar duruluyodum kısa programda. Ama genel olarak iyiydi en azından sağlıksız değil. Bu bebeğe dalin sabun tozu aldim. Biraz daha pahalı ama daha yumuşak geldi bana.
Serapca Dalin sabun tozu ilk çocuğuma dalin serisi kullandım aynı şekilde bu çocuğumda da kullanıcam 😉