Arkadaşlar merhaba 9 haftalık hamileyim vajina kaşıntım oluyordu geceleri özellikle kaşımaktan da tahriş oldu ve yanıyor gün içinde çok zorlanıyorum… Krem kullansam gebeyim zararı olur mu bilmiyorum yoğurt süren varmış onuda bilemedim sizin varmıdır bilginiz doktora daha haftaya bugün gidicem