Sağlık ocağı açlık bakıyor ama tokluk bakıyor mu emin değilim. Hastanede baktırabilirsiniz. Ya da doktorunuza da danışarak bir şeker ölçüm cihazı alarak evde de ölçebilirsiniz. Benim gittiğim hastanenin acil bölümünde 20 TL karşılığında da şeker ölçümü yapılıyor. Ama sürekli ölçüm yapılacaksa cihaz almak gerekli. Ki daha uygun oluyor fiyat olarak.