Zln2152 xxdlnxx ben diyarbakırlıyım ama orduda yaşıyorum bir aydır Diyarbakır’a geldim özel dünya parkta doktor çelebi var ben onda muayene oluyorum memnunum
minikprensesimm xxdlnxx özel Genesis Seval Gündogdu benim üç yıllık doktorum 3.sezeryanıma girecek çok naif çok sıcak kanlı çok anlayışlı ve bilgili bi doktorsuz gözüm kapalı tavsiye ederm
xxdlnxx burcin-2202 Teşekkür ederim ama eşim erkek doktora izin vermiyor 🥲genesize gidiyorum Burcu imre oda iyi gibi inşallah kolay olur doğumum 36+4 teyim 🥲
Ozlem77 Bence o kadar pahalı yerlere gitmenize gerek yok bağlar hastanesine gidin hıdır hoca var çok iyi doğrusu diğerleri de çok iyi ücreti de uygundu
xxdlnxx Ozlem77 evet bağlarda ki hastanede kuzenim de doğum yaptı erkek doktorlar çok iyi diyorlar ama eşim izin vermiyor 🥲
Kizilicee EceBertav gayet iyi bi doktor cok memnunum diyarbakirda cerrah pasa tipdan mezun olan tek doktor zaten. Doktor için iyir bir üniversite yani
Tgcccc Zeynep_Ali burcu imreden memnun musunuz ben suan 28 haftalıgım hic gitmedim doktor degistirip gitmeyi dusunuyorum . 4 boyutlusu varmı aceba
Zeynep_Ali Tgcccc evet kesınlıkle çok memnunum dwgıstırmeyi düşünmüyorum insallah doğumumuzda onunla yapıcam🤲🏻o kadar naif anlayışlı bi doktor ki ☺️ama 4 boyut konusunda bi bilgim yok sormadım hiç🤷🏻♀️