Momtobe89 Merhaba arkadaşlar, Doğumu yapanlar ilkinden hafta olarak daha erken mi geldi? Bir de doğurması daha mı kolay oldu ilkine göre merak ediyorum
SutlacimiYedimmiBen Momtobe89 selam benim ilki prematureydi erken dogdu ikinci 40.haftada dogdu ve evet ikinci dogumumun sanci suresi daha kisaydi toplamda 3 saat kendi sancimi cektim 10 dkda da dogurdum
Momtobe89 SutlacimiYedimmiBen teşekkürler cevap için. Benim ilki 39+1 de 15 saatte doğru 🙈 bu nasıl olacak görücez