Tek isim herzaman daha kolay çünkü birbine çok uyumlu değilse kullanılmıyor. Benim kızımın adı Betül Sare. Bu şekilde alıştırmaya çalışıyorum ama Betül yada sadece Sare de diyoruz zor yanı ama icinizdede kalmasın. Çünkü kimlik çıkarmak iki dakika ama sonrasında o ismi maalesef ki değiştiremiyorsunuz . Hem anne hem baba ortak vekalet ile avukat aracılığıyla Mahkemeye vermeniz lazım . Hakimde diyecek ki bunların başka derdi mi yok gitti 15. Bin TL . O yüzden iyi düşünün sonrası çok zor. Ama bı önerim olacak karnınızı severken iki isimle seslenin sonra tek söyleyin kendiniz de bı duyun nasıl oluyor. Bence bu çok önemli bisey. İnsanın içinden düşündüğü gibi olmuyor dışarı sesli söylemek . Ne bileym kapı süsü yastık hediyelik gibi şeyler yaptımak da insanı uyandırıyor. Hmm Betül olsa böyle Olurr Sare olsa böyle durur . Falan. Allah yardımcınız olsun Anne babanın evlat için en zor görevlerinden birisi. Çok dikkatli olunmali ve isim hakkı bence anneye ait. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌺👼😇