Sellmaseellma gokturkmom benim doktorda raporluymuş yazamicağını söyledi anlamadım yani başka doktor arkadaşında rica edemezmiydiki yazması için 150 tl nasıl veriyim zaten demir vitamini toz kullanıyorum 180 tl mecbur verdim ona çok pahalanmış herşey
A_syma Sellmaseellma Tabi uzun sure kabizlik iyi olmuyor. Tum dengem sasiyor yarin bidaha diyecegim rahatlamadim diye. Duphalac hic ise yaramadi bende
Sellmaseellma Edolili evet onu diyorlar işye kayısı hoşafı yapayım ben direkt kayısı işe yaramadı hoşaf yarar belki
Damlamsu Sellmaseellma siz kefir ve zeytinyağını kullanin bide kabiz yapan seyleri tuketmeyin mümkün mertebe bebek baskı yaptıkça bu sorunu hepimiz yaşıyoruz sanırım doktorum magnezyum eksikliği de kabiz yapiyor dedi gunde iki saşeye cikardi
Sellmaseellma Damlamsu magnezyum bir defa kullanıyorum sadece akşamları ağrın olursa 2 ye çıkar dedi bana da yazılan yöntemleri bir deneyeyim işe yaramazsa son öare magnezyumu 2 ye çıkarırım
Sureyya1 Sellmaseellma bende arada kullaniyorum doktorum onerdi gun gectikce daha kotu oluyor mecbur kullaniyoruz. Kayisi falan ise yaramiyor bende. Duphalac ise yariyor