Herkese merhaba 28 haftadan beri iğne ilaçlarla devam ettirdiğimiz ikiz gebeliğim 36. Haftamda sancılarımın artmasıyla son buldu Allahıma şükürler olsun iki meleğimi kucağıma alabildim. Sezeryan sürecini hepiniz biliyorsunuz uzatmayacağım birkaç şey söylemek istiyorum. Kiloları 2400 üzeri görünüyordu 2100 ve 2300 doğdu bebişlerim ama inanılmmmmaz küçük geldiler bana ilk gördüğüm anda hissettiğim tek şey korkuydu aha dedim kesin küveze girecekler minnak maymun yavrusu gibiydiler hala öyleler gerçi 🥲 çok korktum fakat girmediler hep sordum iyiler mi bişey yok değil mi diye bebkler çıktıktan sonra sol omzuma bi iğne yaptılar bu ikinci sezaryanım ilkinde olmadı diye hatırlıyorum. Bu iğnenin ne olduğunu çok merak ettim bileninz varsa söyleyebilir mi? 2 yaşında bir kızım vardı evde aklım hep ondaydı lohusalığı dibine kadar yaşıyorum aşırı sinirli ve duygusalım. KORKMAYIN her zayıf doğan bebek küveze girmiyormış bunu öğrendim bebeklerimin hala ismi yok bu arada 2 erkek isim önerisi de alabilirim :) çok ayrıntılı anlatmamamın sebebi her sezeyan süreci aynı dikiş yerim acıyor geçecek biliyorum. Sorularınız varsa zevkle zaman buldukça cevaplarım hepiniz seviliyorsunuz Allah yardımcımız olsun bacılar