Kubra2423 Merhaba arkadaşlar 12+2 günlük gebeyim şöyle sıcak bir hamama gitmek istiyorum keselenmek istiyorum sizce zararı olurmu bebişe
PSerenity Kubra2423 ben de gitmeyi çok istiyorum ama regl olmayınca bile sıcak suya girince kanama başlar demek ki rahmi yumuşatıyor ve hamamlar mikrop yuvası enfeksiyon riski var
A_syma Kubra2423 Gitmeyin sicak buhar ve sicak su iyi gelmez. Dogumum gecikince gitmistim dogurmak icin 39. Haftada
Edolili Kubra2423 ben gittim ilk gebeliğimde hiç sorun olmadı özel termale gittim eşimle girdik . Ama tabiki önerilmiyor gidilmemesi gerekiyor ben bunu çok sonradan öğrendim 😂
2022bebeki Kubra2423 Kese ,masaj, köpük,sicak termal su hepimiz istiyoruz tabi ama evdeki banyoda bil.sicak suyla yikanmak yasakken bunlari yapmak imkansız hele ki Haftaniz çok küçük
Tbayram Kubra2423 Bende çok gitmek istiyorum ama öneriyorlar o yüzden doğumdan sonra ilk fırsatta bir termale kaçmak istiyorum sıcak suyu çok severim💖