Bizde kirada oturuyoruz 2+1 2800 tl eşim günlük işte çalışıyor, parça parça alıyor parasını bebekte olcak şimdi çok zorlanıyoruz hele doğalgaz faturası 800 900 geliyor eşim hep düşünceli psikolojisi bitti iyice bende çok üzülüyorum ne olcak böyle bilmiyorum şu an ülkemizin %80 i bu halde malesef 😥