Aleynaerayy22 Kızlar 39 haftadayım fena sıcakk basıyorr ya durduk yere sanki yaz ayindayiz ben öyle sicakliyorum sizde de oluyomu
M3rv32 Aleynaerayy22 ayy evet ben 36. Haftadayım çalışıyorum ofis te herkes bana kızıyor cam açtığım için 😂 yaz ayında bu kadar terlemiyordum 😄😄
Aleynaerayy22 Aaaysee geceleri bende de oluyo yatarken birden sıcaklama hissediyorum gün içinde niye oluyo onu anlamadım sanki collerdeyim
Cayvarmiya Dün o kadarsıcak bastı ki şort la yattım eşim hasta olacan bu ne hal diyo yanıyorum diyorum 😂
Aleynaerayy22 M3rv32 vallahii ya nasıl basıyor sıcak varya anneme diyorm sıcak degilmi üşüyorum diyor
Assdf Haftadayım ben geceleri çok terliyorum yani öyle böyle bi ter değil atletim pijamam ıslanıyor yorgan kalın değil kombi çok açık değil ama her gece su gibi uyanıyorum
beyzzsenturkk Aleynaerayy22 evde neredeyse cıplak geziyorum ama lıkır lıkır terliyorum sürekli ic camasırı değiştiriyorum su gibi oluyorum 37+2yiz bi haftadır fenalık basıyo
Assdf Aleynaerayy22 evet evet ya bilmiyorum neden böyle ama normalde de terlerim ama asla bu kadar değil ilerleyen zamanlar da ne olacak hiç bilmiyorum
beyzzsenturkk Aleynaerayy22 normalde evimiz cok soguk olur en kısık derecede olmasına ragmen kombimiz kocamda benle gece terliyo bu fikirden yola cıkarak o zaman kocam da benle doguracak 😂😂😂😂