120720 Cansu-26 Bana ilk başta elenatal 1 vermişti doktorum sonra ben sordum 2 yi mi alayım diye yok yok onu bırak dedi ve decavit yazdı o zamandan beride decavit kullanıyorum 36. Haftadayım
Fundasahin29 Cansu-26 Elenatal 2 kullanıyorum en başından beri herhangi bi sorunla karşı karşıya kalmadım
MeltemEA Ben en başından beri decavit kullanıyorum,doktor onu vermişti değiştirmedi.Başka bişeyde denemedim açıkcası beni hiç rahatsız etmedi midemi filan.
Cansu-26 Banada kadın Doğum doktorum demedi Sağlık odağına gittiğimden doktor verdi. Arkadaşımda Elenatal çok iyi dedi ama okudum kimileri içeriğinde domuz jelatini olduğunu yazmış.