SemaArin kontrstiniz varsa çıkartamaz. Bu bir kafasına göre kira artışı da yapamaz yasalarda yüze kaç zam yapıliyorsa (bildiğim %30 şu enson) o kadar yapabilir. Ki bu %30 u baya bı geçmiş ysni. ayrıca kirayı elden veriyosaniz skinti ama mümkünse baka yoluyla gönderin elinizde kirayı odediginize dair kanitiniz olsun. Yarın öbür gün mahkeme açarsa size kirayı vermiyolar evimden çıksınlar istiyorum diye siz haksız olursunuz kirsyi elden veriyosaniz. O yüzden elinizde kanıt olması için kesinlikle banka yoluyla verin ayrıca eger ki dava acma gibi bisi olursa sizi haksiz yere sucladiysa ev sahibi yani kısacası davayı siz kazanirsaniz 1 yıllık mi ne kira odemiyosunuz diye biliyorum. Sizi mağdur etti için yok oardon şöyle siz o evden cikartirsa derse ki işte çık ben oturcam çocuğum oturacak diyip sizi çıkartır da başka kiracı alırsa sizizn başka evde oturduğunuz evin 1 yıllık kirasını ödemesi gerektiğini biliyorum. Benim abimde elden veriyodu ev sahibi kira odemiyolar diyip dava açmıştı bizim de elimizde kanıt olmadığı için mecbur ödedikleri kirayı bida ödemek zorunda kaldılar. Avukatın demesine göre hatirlaidigm ksdsriyla anlattım o 1 yıllık kira ödemesi muhabbetini kuuzm.