DuyguOsma Merhaba arkadaslar bizim 40. haftamiz doldu kizim hala gelmek istemiyo. Hareketleri baya azaldi ama ne sanci var ne agrii var.. benimle ayni durumu yasayan annisler burdamiii??🙈😍
BetuLenes DuyguOsma bizde yarın 40 oluyoruz ve dediğin gibi ne ağrı ne sancı var arada gaz sancısı gibi sancim oluyor o kadar😊
sydv DuyguOsma 40+2 yiz gelen giden yok yarın kontrolümüz var her gittiğimizde suni verelim diyo inşallah gerek kalmaz bu kadar bekledik ☺️
Batbet88 DuyguOsma ben de aynıyım canım 40+2 olduk bugün yarın yatış yapacağım bekleyip riske etmek istemedik doktorumla, suni sancıyla başlatacağız kendi sancim da var az düzeyde bakalım inşallah kolay olur, size ne dedi doktor
Hcrksk 39+4 üm sancı va yok.eğer Pazartesi’ye kadar gelmezse Pazartesi almasını isteyeceğim.çok yoruldum,psikolojim de bozuldu.herkes arıyor doğurdun mu diye
Seymahamza Hcrksk ben de dün 40 oldum sanki çocuk geliyor da ben doğurmuyorum gibi konuşuyor millet boş boş
Batbet88 gamzeliv Allah kurtarsin canım Bn de yarın yatış yapacağım, kendi sancin ya da açılman var mıydı
Serapyazici Bende 40 + 3 gunluk lken sezeryan olmustum oglumun eli ve ayagi burusmus ve sismisti.okadar suda durmaktan😁😁
DuyguOsma Benimde gelmiyoki sanci felan hic yok iki hafta ömce nisanim da geldi ama hanim kizimin keyfi yerinde. Pazartesi bana da yatis yapcaklar suni sanci verip ama keske kendim sancilanip dogursam . Ve evet hergün su lanet telefonlara cevap vermekten bende yoruldum dogurmadim demekten bu ne yaa😩😩
DuyguOsma Batbet88 amin canim cümlemizi.. iki hafta önce nisanim geldiginde 1.5cm dii ondan beri kontrole gitmedim pazartesini bekliyorum .. rabbim senide bi avazda kurtarsin insallah🤲
yasmin19191 DuyguOsma 40+5 bizimde. Oglumunda keyfi yerinde sanirim :) kizlar cok durmaz derler ama sizinde dogmamis daha. Doktor ne diyo suni sanci mi verilcek
DuyguOsma yasmin19191 bekliyoruz hala pazartesi günü yatis yapilip suni sanci vercekler galiba bakalim merakla bekliyoruz. Ama insallah suni ye gerek kalmadan kendi sancimla dogum yaparim. Peki sizin doktor ne diyo?
yasmin19191 DuyguOsma benim yarin sabah 8 gibi yatisim yapilcak.suni sanci verilcekmis.kendi sancimi cok bekledim gelsin diye ama olmadi hayirlisi bakalim