Ugma İlk gebeliğim doktorum haftaya çatı muayesini yapicagini söyledi 37+5 oluyoruz haftaya muayenede nasıl oluyor bilgisi olan yazabilir mi?
nutellaningizlitarifiyim Ugma Ben bugün ilk çatı muayenemi oldum 38+2 haftadayım pantolonunuzu ve çamaşırınızı çıkarıp çatala çıkıyorsunuz doktor iki parmağıyla jel ile birlikte vajinaya sokuyor 10 sn kadar sürüyor kendinizi kasmazsanız acı veya ağrı olmaz o sıra nefes alıp verirseniz rahat hissedersiniz korkulacak bi şey yok gerçekten 😘
A_syma Ugma Tetikleme hamlesi yapmazsa doktor ,tetiklemez canim. 36da muayene oldum. 2. Gebeligim 1 parmakla batikonla 2 saniyelik bir islem. Agrisiz , acisiz. Kendinizi kasmayin yeterki
nutellaningizlitarifiyim Ugma tetikleyebilir evet ama korkulacak bi şey yok 37. Haftayı geçmişsiniz bitti yani artık doğabilir sıkıntı olmaz ben doğsun diye dua ediyorum şu an 😊
Beyazanneweww Ugma valla kızlar benım37+5 de kontrol oldum daha sonra 41 haftaya girince tekrar kontrol etti yanı doğumu tetıklemedi şuan oğlum dört aylık ikinci muayeneden sonra doktorum açılman var suni sancı işe destekleyerek doğuma alırım dedi gece sancım tuttu gittim yanı benimkini tetiklemedi
Ugma Bakalım bizim nasıl gecicek umarım dediğiniz gibi kasmam kendimi🙂 evet bende artık tasiyamiyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah❤️
Zeynepsari34 Benim 3 cü gebeliğim diğerleri normaldi ama bunda da çatı muayenesi istedi. Neden olabilir ki acaba ?