Kızlar asker eşiyim. Eşim suriyede görevde 39. Haftama göre iznini ayarladı çünkü daha oncesi veya sonrasında gelme durumu yok. 10 gün kalacak yanımda doğum yaptım yaptım 10 gün içinde yoksa geri gitmek zorunda ne doğumu ne bebegi görebilecek. Eşim geldiğinde 39. Haftamda doğumu başlatmak için önerilerizi tecrübelerinizi bekliyorum