Kızlar ben geçen hafta pazartesi günü kan verdim 331 çıktı beta 1 gün sonra lekelenme oldu tekrar kan verdim 203 çıktı akşamına tekrardan verdim 163 çıktı 3 gün sonra tekrardan kan verdim 91 çıktı ertesi gün kanama başladı dun bitti kanama bugun beta verdim fakat sağ kasık ağrım fazla qksamdan beri birde daha yeni tekrardan lekelenmem oldu acena değer yükselmiş mıdır tekrardan dis gebelik geçirdim 7 ay öncede bitle bir durum basina gelmiş olan var mi