Merhaba, iki haftadır ciddi grip ve öksürükten ses kısıklığı yaşıyordum. Biraz ilaç biraz doğal yollarla toparladım fakat bu hastalık dönemin de beş haftalık hamile olduğumu öğrendim. Şu an bademciklerim yutkundukça çok acıyor ve ilaç kullanamıyorum. Aynı zamanda üç gündür de yirmilik dişimin çıkmaya başladığını fark ettim. Ağrısı yok ama acısı çok. Hem bademcik hem o yemek yemekte çok zorlanıyorum, iştahım yok. Ne yapmalıyım?