nurucararslan bende de aynı durum var ah şu havalar herkes hasta ya , canım benim boğazım kuruduğunda öksürükde var bal yiyorum bal hemen yumuşatıyo birde küçğk bi zencefili rendeledim sıcak suya limon dilimledim birazda bal da koydum içtim oda biraz iyi etti, içebilirsen içine daha çeşit koyabilirsin benim mide bulantısı olduğu için bişi yapamıyorum. Karabiber ıhlamur da koysan bu karışıma baya iyi gelir