Dünden beri ateşim var sırtlarım belim kopuyor suan ağrımıyor başım hariç asagımda hastane var devlet hep asistan doktor gitsem mi sizce 6 gün sonra doğumum var kızım domuz gribiydiii orda test yok ama başka bişi sunarlar mı ne yapsam sizce burnum akıyor çok kötü başım catlıyor :( kızım şükürler olsun çok iyi ben başladım dünden beri