FtmnrTry Kızlar 21 haftalık hamıleyım buraya daha oncede post açmıştım 5 aya doktorumuz kız dedi ve ayrıntılıda erkek oldugunu ögrendık 4 yasında bi oğlum daha var ona yoldaş gelıyo iki erkek annesi olucamm ❤️❤️🥰
momlife317 FtmnrTry benimde doktorum 15+5 te 15 dakika falan bakti cinsiyeti gormek icin cunku cok hareketliymis sonra yuzde yuz kiz dedi ama bilmiyorum okadar yanilan okudumki detayliyi bekliyorum bende
Mustafayigitvebeytugannesi FtmnrTry Aahhh keşke benimde 5 aya kadar erkek bildiğim oğluşum 2 hafta sonra kontrol var gittiğimde kız olmuş olsa 🤲😊😊
FtmnrTry Ellove sadece 12 haftada bi kere erkke gibi ama emın degılım dedi ve 18. Haftayaa kadar sonrasında hep kız dedi düşük riskim olunca haftada bir gidiyodum kontrole
Beyabann38 FtmnrTry bende 12 haftanin icindeyim banada dun kiz gıbı dedi ama tam emin degilim dedi degise bilir dedi bakalım 18. Haftada netlesir dedi görcez :)
Ellove FtmnrTry ayy iyi cok şükür ki hazirlik yok ben 5. Ayimda herseyini tamamlamistim doktor boyle deseydi kalp krizi gecirirdim😂😂😂
momlife317 FtmnrTry benim kiziminda doktoru aslinda doktorumun yanilmasi imkansiz o yuzden 15 16da soyluyor ama kizimda direk kiz demisti bunda cok bakinca detayliyi bekliyim dedim
FtmnrTry momlife317 benım ılk oglumdada aynı doktorumda oglumda ılk basta bi erkek dedi sonuna kadar hep öyle oldu ama bunda böyle bısey yasadık doktormda cok iyi bi hekım alanında aslında ama kendıde sasırdı benmmı kız dedim diye sonradan 😂😂
gmzhrn momlife317 bnce şans işi o ya. Çin yaptım Rus yaptım hepsi erkek dedi. burada bakanlar erkek dedi ama 14. haftada kız dedi doktor hayal kırıklığı oldu biraz
momlife317 FtmnrTry rus genelde tutuyorda ondan sasirdim hayirlisi olsun saglikla kucagina al insallah :) allah hepimize gonlundekini hayirlisiyla saglikla versin🤲🏻💙
FtmnrTry Aspenya44 rabbim gönlünüze göre versin inşallah bende bi şok olsam da sevındım zaten oglum hep basından beri erkek kardesım olucak dedi hiç kız olduguna ıkna olmamıstı rabbım onun istediği verdi bizede 😍
Aspenya44 FtmnrTry bunlar işin girgigiri rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin en önemlisi bu tabiki ama işte insan istiyor yaw