Candan Kizlar ya 5. Ayima girecem hala ikiz bebeklerimin hareketlerini hissetmiyorum tam . Bazen Bir kaç saniye hissediyorum 2 gun hissetmiyorum tatli şeylerde yiyorum.
Kardii Ben 17+1 im tek bebek benim ama hissettiriyor az çok hele bu sabah aç karnına afedersin browni kek yedim 2 3 tane daha çok hissettirdi dene öyle bakalım bi daha erken zaten çok hissetmemiz için kuzu
Kardii Candan korkma hiç onlar öyle korkutmayı severler ilk gebelik geç hissedilir ama ben erken hissettim ama çok daha net hissetmek için 20. Hafta sonrasını beklemek lazım az kalmış sizinde güzel düşünün lütfen